FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Czy muszę płacić za korzystanie z serwisu?

Nie. Portal jest bezpłatny, a z jego użytkowaniem nie wiążą się żadne opłaty.

2. Czy opinie wystawiane firmom przez użytkowników są moderowane?

Tak. Każda opinia przesłana przez użytkownika jest akceptowana przez administratora portalu.

3. Czy muszę korzystać z modułów dodatkowych?

Nie. Korzystanie z modułów dodatkowych jest opcjonalne. Każdy z użytkowników sam wybiera czy chce korzystać z takich rozszerzonych możliwości, np. moduł Terminarza.

4. Czy mogę wprowadzać zmiany we wprowadzonych wcześniej danych?

Tak, oczywiście. Zmiany możesz wprowadzić samodzielnie logując się na portal (edytor danych) bądź skorzystać z pomocy administratora. Wystarczy napisać wiadomość email z danymi, które się zmieniły.

5. Czy muszę się zarejestrować, aby skorzystać z portalu rzemieślnik24.org.pl?

Użytkownik niezarejestrowany ma możliwość korzystania jedynie z kilku funkcji portalu. Bez rejestracji istnieje możliwość wyszukiwania i przeglądania listy firm. Niezarejestrowany użytkownik ma również dostęp do zakładek: Aktualności, Dla firm, O platformie i Kontakt.

8. Czy transakcje przeprowadzone za pośrednictwem portalu są bezpieczne?

Tak, proces zamówień odbywa się w sposób bezpieczny. Na portalu nie przeprowadzane są transakcje płatnicze. System ocen i komentarzy wystawianych przez innych użytkowników oraz certyfikowanie firm sprawia, że każdy użytkownik ma możliwość weryfikacji rzemieślnika.

9. Jak wyszukać firmę z interesującej mnie branży, jeśli nie znam nazwy?

Możesz skorzystać z wyszukiwania zaawansowanego (kliknij „Wyszukiwanie zaawansowane” pod wyszukiwarką na stronie głównej). Dzięki wyszukiwaniu zaawansowanemu możesz szukać firmy według kilku kryteriów: branży, miejscowości czy po słowie kluczowym.

10. Jak wyłączyć moduł Terminarz?

W celu wyłączenia modułu Terminarz, zaloguj się na portalu, przejdź do zakładki „MOJE KONTO” a następnie do części „Ustawienia”. W ustawieniach kliknij „Terminarz”, aby odhaczyć tę opcję, a następnie kliknij „ZAPISZ”.

11. Jak wyłączyć widoczność wizytówki mojej firmy?

W celu ukrycia wizytówki firmy, zaloguj się na portalu, przejdź do zakładki „MOJE KONTO” a następnie do części „Ustawienia”. W ustawieniach kliknij „Widoczność wizytówki”, aby odhaczyć tę opcję, a następnie kliknij „ZAPISZ”.

 

 

 

Zaloguj się lub Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła? / Nie pamiętasz nazwy?

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia użytkownikowi najwyższej jakości usług. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - niemniej w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na użycie plików cookie przez naszą stronę.